بصیرت سرا
ولا یحمل هذه العَلَم الا اهل البصر و الصبر




خرداد 1395
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << < جاری> >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        




جستجو





رتبه


 
  طرح های فرصت ساز برای صهیونیست ...

طرح های فرصت ساز برای صهیونیست ها

 

 

 

 

روز جمعه ۱۴ خرداد(۲۷ می)، نشستی در مورد فلسطین در پاریس برگزار شد. در این نشست ۲۴ نماینده از کشورهای عربی، غربی، سازمان ملل و اتحادیه اروپا حضور داشتند. فرانسوا اولاند در افتتاحیه این نشست گفت: «ما باید شرایط مناسبی را برای ازسرگیری مذاکرات میان فلسطین و اسرائیل فراهم سازیم و اقدامات مفید و سرنوشت‌سازی را اتخاذ کنیم.»
نزدیک به یک سال است که فرانسه طرحی را در مورد مساله فلسطین ارائه کرده که با مخالفت رژیم صهیونیستی همرا بوده است. این طرح شامل چند بند مهم است:
- برگزاری کنفرانسی بین المللی؛
- آغاز مذاکره مستقیم بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی؛
- تعیین جدول زمان بندی دوساله‌ که طی آن به اشغالگری به طور کامل پایان داده شود؛
- بازگشت به مرزهای سال ۱۹۶۷؛
- تعیین قدس به عنوان پایتخت مشترک فلسطینیان و رژیم صهیونیستی؛
- مبادله زمین بین زمین‌های فلسطینیان در سرزمین‌های ۱۹۴۸ و زمین شهرک‌های صهیونیستی.
این طرح از سوی رژیم صهیونیستی و نتانیاهو بنا بر دو دلیل پذیرفته نشد: یکی این که در آن نامی از سرزمین یهودی برده نشده بود و دوم این که نتانیاهو اعلام کرد که نیازی به واسطه برای مذاکره مستقیم با ابومازن ندارد.
در مورد دلیل دوم مخالفت نتانیاهو می توان به این نکته اشاره کرد که وی علناً از طریق مذاکره مستقیم با ابومازن به دنبال عادی سازی روابط تشکیلات خودگردان با این رژیم است. نتانیاهو درصدد است که روابط وی با ابومازون حالتی عادی داشته باشد و نیازی به میانجی یا واسطه نباشد. یعنی تشکیلات خودگردان به نمایندگی از فلسطینیان، رژیم صهیونیستی را پذیرفته است.
اما در مورد طرح فرانسه و بندهای پیشنهادی آن ذکر چند نکته ضروری به نظر می رسد:
۱) از سال ۱۹۹۰ م که اولین کنفرانس بین المللی در مورد فلسطین در اسلو برگزار شد، رژیم صهیونیستی تنها به دنبال کارشکنی در به نتیجه نرسیدن این مذاکرات بوده است. در اسلو۱ و۲ رژیم صهیونیستی به صورت غیر مستقیم موجودیت خود را به اعراب تحمیل کرد و خود را نماینده یهودیان در فلسطین! عنوان کرد. در همین قرارداد اسلو ۱ بود که به کرانه با ختری و غزه خودمختاری داده شده بود.
۲) آنچه در بندهای طرح فرانسه عنوان شده، همان اصولی است که در کنفرانس “طابا” که در سال ۲۰۰۱ در مصر برگزار شد، به آن اشاره شده است. در کنفرانس طابا به مسایلی همچون بحث قدس و تشکیل دو دولت نیز اشاره شده بود. در این کنفرانس ۹۵ درصد کرانه باختری به فلسطین برای تشکیل دولت فلسطینی و ۵ درصد به رژیم صهیونیستی اختصاص یافت، اما رژیم صهیونیستی هیچ گاه به این وعده عمل نکرد و علناً بخش های وسیعی از کرانه باختری را نیز در اختیار گرفت.
۳) ناقص بودن طرح فرانسه است. عموماً فلسطینی ها با چهار مساله همچون موجودیت شهرک ها، پناهندگان، مساله بیت المقدس و مساله آب، با رژیم صهیونیستی مناقشه دارند.در طرح فرانسه علناً نامی از شهرک سازی برده نشده است و علت این امر نیز مخالفت علنی رژیم صهیونیستی با این امر است. رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده که مساله شهرک سازی جزء خطوط قرمز این رژیم است و با موجودیت تل آویو سروکار دارد. بنابراین همواره مخالف با این بحث بوده است.
در خصوص پناهندگان نیز در طرح فرانسه اشاره ای به آن نشده است. رژیم صهیونیستی می گوید فقط مذاکره در مورد آوارگان سال ۱۹۶۷ م را می پذیرد و به دو میلیون آواره فلسطینی دیگر که از آغاز اشغال سرزمین شان، بی‎خانمان شده اند، کاری ندارد. فرانسه با مطرح نکردن این امر به دنبال فراموشی حق بازگشت فلسطینیان به سرزمین شان است.
۴) تنها بندی که تا حدودی توانسته گروه سازش(تشکیلات خودگردان و کشورهای عربی) را راضی نگه دارد، پرداختن به مساله قدس است. این بند نیز تنها به این دلیل در طرح فرانسه قرار داده شده که رژیم صهیونیستی اصولاً قایل به تقسیم قدس نیست. رژیم صهیونیستی به دنبال طرح"بیلن- ابومازن” در مورد قدس است. این طرح اشاره می کند که بیت المقدس به صورت یکپارچه در اختیار حاکمیت رژیم صهیونیستی قرار بگیرد و در عوض فلسطینیان پایتخت خود را در “ابودیس"، حومه شرقی بیت المقدس برپا کنند.
۵) طرح فرانسه تا حدودی شباهت به طرح نقشه راه آمریکا دارد. در طرح نقشه راه سه مرحله مطرح شده بود: اول توقف تروریزم و خشونت؛ دوم؛ تشکیل کشور مستقل فلسطینی با مرز موقت و در صورت مساعد بودن شرایط، توسط کمیته چهارجانبه (آمریکا، اتحادیه اروپا، سازمان ملل و ورسیه) تا سال ۲۰۰۳ کشور مستقل فلسطینی تشکیل شود. سوم؛ تشکیل کشور فلسطین با مرز نهایی. این طرح از همان ابتدا متوقف شد و اصولاً فرصتی برای تشکیل کشور مستقل فلسطینی داده نشد. در طرح فرانسه نیز به بازه زمانی دو ساله برای پایان اشغال گری اشاره شده است.
فرانسه پایان اشغال‎گری را شرط تشکیل دو کشور و ادامه مسیر طرح نقشه راه برای تشکیل کشور فلسطینی می‎داند. اگر منظور از اشغال گری طرف فلسطینی است که سرزمین مورد نظر مربوط به این مردم است. نمی شود فلسطینیان را اشغال گر نامید. اگر منظور رژیم صهیونیستی است که این رژیم نزدیک به ۷۰ سال است که به اشغال گری ادامه می دهد. بنابراین نمی توان در عرض دو سال به ۷۰ سال اشغال‎گری پایان داد.
۶) نکته مبهم دیگر در طرح فرانسه، مطرح کردن بازگشت به مرزهای ۱۹۶۷م است. یعنی قبل از جنگ شش روزه که رژیم صهیونیستی موفق به اشغال جولان سوریه، مزارع شبعا لبنان، کرانه باختری رود اردن و نوار غزه از مصر شد. رژیم صهیونیستی همواره تاکید کرده که به مرزهای ۱۹۶۷ بر نمی گردد. زیرا بازگشت رژیم صهیونیستی به مرزهای ۱۹۶۷ یعنی مواجه با بحران آبی. ۶۰ درصد آب این رژیم از منطقه جولان تامین می شود. از سوی دیگر ترک مزارع شبعا یعنی از دست دادن امنیت این رژیم. چون ترک این منطقه به معنای حضور حزب الله است. بنابراین بازگشت به مرزهای ۱۹۶۷ علناً از سوی رژیم صهیونیستی منتفی است.
اما آنچه در نشست پاریس بیش از همه نمود داشت، واکنش کشورهای عربی به این نشست بود. کشورهای عربی به رهبری عربستان خواهان طرح صلح عربی شدند. طرح صلح عربی که در سال ۲۰۰۲ م مطرح شد، خواستار تشکیل دو کشور بر اساس عقب نشینی اسرائیل به خطوط آتش بس سال ۱۹۶۷ و قرار گرفتن بیت المقدس شرقی به عنوان پایتخت فلسطین در ازای برقراری روابط عادی در چارچوب صلح جامع با اسرائیل است. این طرح همچنین خواستار دستیابی به راه حلی عادلانه برای مشکل آوارگان فلسطینی است، راه حلی که باید بر اساس قطعنامه ۱۹۴ مجمع عمومی سازمان ملل (این قطعنامه مربوط به حق بازگشت آوارگان فلسطینی، غیرقانونی بودن شهرک‌سازی و ضرورت توقف فوری آن تاکید دارد.) در خصوص آن توافق شود. در مقابل اعراب هم روابط دیپلماتیک خود را با این رژیم از سر گرفته و آن را به رسمیت می‌شناسند.
رژیم صهیونیستی اگرچه ابتدا با این طرح مخالفت کرد، اما در سال ۲۰۰۷ شیمون پرز رییس جمهور وقت رژیم صهیونیستی با این طرح موافقت کرد.
ظاهر طرح صلح عربی برای صهیونیست ها بسیار خوب و حتی جانبدارانه است، اما باید این نکته را اشاره کرد که آیا رژیم صهیونیستی به این اصول پایبند است. اگر رژیم صهیونیستی این طرح را پذیرفته، چرا از همان سال ۲۰۰۷ آن را اجرا نکرد؟
نتیجه گیری
تاریخ برگزاری مذاکرات صلح نشان داده است که برگزاری چنین مذاکراتی تنها برای وقت کشی و منحرف کردن آرمان فلسطین است. کنفرانس اسلو۱ در شرایطی برگزار شد که انتفاضه اول در حال شکل گیری بود. در سال ۲۰۰۰ نیز انتفاضه دوم شکل گرفت که کنفرانس طابا یا اسلو۲ برگزار شد. امروزه نیز بنابر ادامه داشتن انتفاضه سوم و برگزاری مذاکراتی بین طرفین فلسطینی(حماس و تشکیلات خودگردان) برگزاری چنین کنفرانس هایی در دستور کار قرار گرفته است. از سوی دیگر فرانسه خود به عنوان یکی از عاملین اشغال فلسطین است. قرارداد سایس- پیکو و اعلامیه بالفور نشان از هم سویی پاریس با رژیم صهیونیستی دارد. ذکر این نکته نیز ضروری است که طرح چنین کنفرانس هایی تنها خریدن زمان برای رژیم صهیونیستی است./

منبع: طرح های فرصت ساز برای صهیونیست / سایت بصیرت

موضوعات: بصیرت, سیاسی
[یکشنبه 1395-03-23] [ 07:50:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  مطلبی پیرامون ولایت فقیه ...

بسم الله الرحبمن الرحیم


Image result for ‫ولایت فقیه‬‎

 

خداوند باری تعالی ، خالق انسان ، به جهت هدایت ما انسان ها دو نعمت بزرگ در اختیار ما قرار داد الف - عقل ب - پیامبران که نداشتن عقل سالم و یا عدم استجابت دعوت پیامبران افتادن در راه نابودی و سر در گمی است . به مرور زمان پیامبران یکی پس از دیگری برای نشان دادن راه رستگاری و سعادت آمدند که همگی از پاکان و راستگویان عالم بودند و با خاتم انیبا محمد مصطفی (ص) رسالت به پایان رسید .

محمد (ص) آن طور که متواتر است در پایان عمر شریفشان دو امانت برای ما به جا گذاشتند 1 - قرآن 2 - عترت که سفارش اکید فرمودند که به این دو چنگ زده که مانع از گمراهی و انحراف گردد . قرآن که در آن شکی نیست و هدایت کننده مومنین است (بقره 2) میتواند به عنوان نقشه راه سعادت و عترت (ائمه مصومین (سلام الله علیهم)) نبز نقشه خوان این راه می باشند .

در اسلام ناب محمدی (ص) معیار خداست ، سعادت انسان در عبودت اوست . در آيات 59 و 83 سوره نسأ سخن از اولى الامر آمده است و خداوند متعال در آيه (اطيعوالله و اطيعوا الرسول واولى الامر منكم) صريحاً اطاعت از اولى الامر را در رديف اطاعت خداوند و رسول گرامى قرار داده است. که تفسیر نزدیک آن مقصود از اولى الامر امامان شيعه و ائمه اهل بيت(عليهم السلام) می داند .

حال که ما در زمان غیبت به سر می بریم و در یک کشور اسلامی زندگی می کنیم باید سعی در پیاده سازی فرامین الهی داشته باشیم  و از ولایت فقیه پیروی نموده و اطاعت پذیری کامل داشته باشیم ما ملزم به اجرای دستورات وی بوده و از آنجا که توان تشخیص صلاحیت وی را نداشته علمای بزرگ دیگر و به طور خاصه نمایندگان مجلس منتخب خبرگان این کار را انجام می دهند .

« توجه »

با توجه به اینکه مطلب توسط نوسینده وبلاگ نوشته شده است در این خصوص اگر پرسش یا نظری دارید در بخش نظرات مطرح نمایید

منبع : نویسنده وبلاگ

 

 

موضوعات: بصیرت, مذهبی, سیاسی, قرآن
[شنبه 1395-03-22] [ 04:57:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  به نظر شما چه چیزهایی سبب می شود که بعضی از بانوان در جامعه به مسئله حجاب بی توجه باشند ؟ ...


Image result for ‫حجاب‬‎

1) پیروی از هوی و هوس های نفسانی

بی شک در وجود انسان، غرائض و امیال گوناگونی است که همه ی آنها برای ادامه ی حیات او ضرورت دارد. هواپرستی سرچشمه غفلت و بی خبری است برخی زنان به خاطر هوی و هوس خویش به فکر تنوع لباس، آرایش و خودنمایی در جامعه می پردازند، تا اینکه خود را به هر مردی ارائه کنند. آنها بجز شیک پوشی، خودنمایی، لذت جویی، خوشگذرانی، به چیز دیگری نمی اندیشند و بهترین اوقات زندگی خود را به قدم زدن در کوچه و خیابان ها و پارک ها و میهمانی های مفسده انگیز می گذرانند، خلاصه آنجا که هواپرستی و بی حجابی است نه پای دین در میان است و نه پای عقل، در آنجا چیزی جز بدبختی و بلا نیست، در آنجا چیزی جز بیچارگی و شقاوت و فساد نخواهد بود.

2) جلب توجه و کسب جایگاه

انسان موقعیت طلب است و همواره می خواهد در میان مردم از جایگاهی خاص و در خور توجه برخوردار باشد. بعضی از افراد با تحصیل علم و دانش و کسب فصائل اخلاقی و معنوی و یا اجتماعی، جایگاهی بدست می آورند و برخی از افراد فاقد این ارزش ها هستند با نمایش زیبایی ها و جاذبه های طبیعی و ساختگی زنانه خود و بی حجابی سعی در جلب توجه دیگران می کنند تا به کمبودهای عاطفی و یا اجتماعی خود پاسخ دهند، اما این خودنمایی ها دلیل بر شخصیت و ارزش آنها نمی باشد.

3) خودنمایی

با توجه به آفرینش زن توأم با زیبایی و لطف ظاهری و با احساسات و عواطف باطنی و تمایل به خودنمایی که در وجود زن به طور محسوس و قوی به چشم می خورد زمینه تحریک پذیری و ایجاد هیجان و تحریک در دیگران توسط او امری طبیعی است و اگر ویژگی های یاد شده را با آرایش و لباس های دلپذیر و حرکات مهیج بیامیزد و در معرض دید نامحرمان قرار دهد چه مفاسد و انحرافاتی را بوجود می آورد که زمینه ساز اضطراب و نگرانی و پریشانی در روح و روان افراد می شود. برخی زنان با بی حجابی به بیماری صیادی دلها گرفتارند. علاقه همسرانش برای ارضای روحیه آنها کافی نیست. محبوبیت عمومی می طلبند. حضرت امام صادق(ع) در مورد آثار گناه می فرماید: شمار کسانیکه که در اثر گناهان و انحرافات جان خود را از دست می دهند بیش از تعداد افرادی است که در اثر مرگ طبیعی می میرند.

4) بی حیایی

یکی از خلقیات پسندیده و صفات عالیه انسانی عفت است. ملکه عفت آدمی را در اعمال و تمایلات جنسی تعدیل می کند و انسان را از پلیدی های شهوت مصون نگاه می دارد. بی عفتی و بی حجابی بعضی از دختران و زنان جوان غالبا از دوستان ناباب سرچشمه می گیرد. در نتیجه خانواده ها و دختران باید در انتخاب دوست دقت کنند.

5) تهاجم فرهنگی

تهاجم فرهنگی عبارت است از تلاش مستمر و حیله گرانه استکبار برای سلب کردن فرهنگ‌های اصیل و الهی از ملت ها و جایگزین کردن فرهنگ مبتذل و مبتنی بر فساد و عیاشی و بی‌بهره ساختن ملت ها از هویت مستقل ملی و دینی خودشان و سلب اتکا به اراده خود. یکی از مهمترین عوامل درونی که باعث انحطاط فرهنگ یک جامعه می شود رواج فساد اخلاقی و بی حجابی است. وقتی فساد بر روی جامعه تاثیر گذاشت، غالبا آن جامعه قادر به ادامه حیات نیست.

6) زیبا جلوه دادن خود نزد دیگران

موضوع زیبایی و جمال طبیعی انسان نیز یکی از مسائلی است که در روایات مذهبی مورد کمال توجه قرار گرفته است. جمال در مورد خداوند بزرگ به معنی زیبایی طبیعی یا تجمل مصنوعی نیست، بلکه مراد ا ز جمال الهی صفات جمالیه و کمالات معنوی است. اما عده ای از زنان و دختران که معنی و مفهوم اصل زیبایی را درک نکرده اند تمام هم و غم خود را بر این می گذارند که شکل ظاهری خود را آراسته و آرایش نمایند و به صورتی زیباتر در نزد دیگران حضور یابند و از زیبایی خدادادی خود در جهت خلاف دستورات الهی استفاده کنند. امام علی(ع) در حدیثی می فرماید: پوشیدگی برای زن سودمندترین و زیبایی او را پایدارتر می سازد.

7) بی غیرتی مرد در اشاعه ی فحشاء

تاثیر متقابل زن و مرد در روابط خانوادگی و سرنوشت فرزندانشان، از اصول غیرقابل انکار در تربیت اجتماعی اسلام است. مرد باید همچون حصاری زن را در حمایت و مراقبت قرار دهد این حالت باید هم در مراقبت نسبت به عفاف و پاکدامنی زن باشد و هم در توجه به نیازهای عاطفی و جنسی او. توجه مرد به عفاف همسر خویش شرط اولیه حفظ حریم خانواده و حفظ سلامت اخلاقی آن است و در افزایش عشق و محبت وی به شوهر موثر است.

8) عملکرد دستگاه های ذیربط

وظیفه ی مهم مسئولین، نظارت لازم بر موسسات تولیدی است که بسیاری از آنها به مراکز مدسازی و دوخت لباس های بی حجاب تبدیل شده اند. آنها به دوخت لباس های غیرشرعی مبادرت می ورزند. اگر کسی بخواهد مانتو و یا شلوار ساده و یا لباس مناسب و در شأنی خریداری کند موفق نخواهد شد. برخی از بی حجابی های زنان و دختران، ناشی از لباس های تحمیلی مانتوسراهای سودجویی است که به فرهنگ بد لباسی و شهوترانی دامن می زنند.

9) بی توجهی خانواده ها

یکی از مهمترین نهادهای موثر در رشد، تربیت و رفتار آدمی نهاد خانواده است. اگر پدران و مادران بی توجه باشند نسبت به مسائل و معیارهای دینی و اخلاقی، از شر مفاسد، فرزندان شان در امان نمی باشند. از این رو خانواده مهمترین قسمت می باشد که باید در امر حجاب به دختران خود آموزش لازم را بدهد.

10) دوستی های نامطمئن

در حقیقت یکی از ریشه های بی حجابی، دوستی های نامطمئن معاشرت های آلوده و مشکوک، گرایش به فرهنگ غرب، شخصیت زدگی، انتخاب الگوهای نامطلوب، احساس پوچی، از درون تهی شدن، بی اعتمادی به فرهنگ خودی و فقر معنویت و نظایر آنها. دختران چون از نظر روحی، عاطفی و احساسی تر هستند از دریچه ی احساسات به دنیا و مسائل آن می نگرند به همین دلیل بیشتر در معرض خطر آسیب های اخلاقی و اجتماعی قرار دارند.

 منبع : به نظر شما چه چیزهایی سبب می شود … / سایت علمی پژوهشی آسمان

توجه

* اگر شما دلیلی افزون بر موارد فوق می دانید در بخش نظرات بیان فرمایید .*

 

موضوعات: مذهبی, اخلاقی, تصویر نوشته
 [ 03:36:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  حکم قاطع رهبر انقلاب علیه اهانت به زوجات پیامبر ...

حکم قاطع رهبر انقلاب در عینیت اهانت به زوجات مطهرات پیامبر(ص) با اهانت به پیامبر(ص) برای اولین بار درجدیدترین شماره خط حزب الله منتشر شد.

رهبر معظم انقلاب در دیدار دست اندرکاران همایش صدف کوثر -تکریم حضرت خدیجه:
«تعریض به سایر زوجات مطهرات پیغمبر نبایستی باشد. بالاخره زوجات پیغمبر محترمند؛ هر کسی به اینها اهانت کند – هر کدامشان باشد- به پیغمبر اهانت کرده؛ این را من قاطعا عرض میکنم… امیر المومنین با جناب عایشه آن رفتار را کرد… با زنی که به جنگ او آمده این جور با احترام رفتار کرد. به خاطر اینکه همسر پیغمبر بود و الا امیر المومنین که از کسی ملاحظه ندارد. بنابراین حتما تعریض بایستی وجود نداشته باشد.»

منبع : حکم قاطع رهبر انقلاب علیه اهانت به زوجات پیامبر / فتن

موضوعات: بصیرت, مذهبی, سیاسی
[جمعه 1395-03-21] [ 06:13:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  هدف از طرح ریاست جمهوری سردار سلیمانی چیست؟! ...


«كانديداتوري قاسم سليماني در انتخابات ۹۶»؛ خبری که رسانه‌های اصلاح‌طلب به‌تازگی از قول برخی از نظریه‌پردازان خود مطرح کردند. این خبر بیشتر از آنکه در رسانه‌های داخلی مورد توجه قرار گیرد، رسانه‌های غربی را به تکاپو انداخت؛ همان‌هایی که در طول سال‌های گذشته و به واسطه حضور مؤثر این سردار شجاع و فرمانده دلاور در جبهه مقاومت همواره نگرانی خود را ابراز کرده بودند.
اما اینکه یک سال مانده به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم برخی از اصلاح‌طلبان و حاميان دولت برای جناح رقیب، یعنی اصولگرايان كانديداتراشي مي‌كنند و بلافاصله عليه وی موضع مي‌گيرند، جای بسی تأمل دارد!
نگاهی به مواضع این جریان سیاسی در دوره‌های گذشته نشان می‌دهد، اصلاح‌طلبان که همواره درصدد القای دخالت سپاه در سیاست بودند، حالا از یک فرمانده عالی‌رتبه سپاه برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سخن می‌گویند و بلافاصله اقدام به حاشیه‌پردازی برای آن می‌کنند و این در حالی است که تاکنون هیچ سخن و موضعی از سوی سردار سلیمانی درباره ورود به چنین عرصه‌هایی شنیده یا اتخاذ نشده است.
واقعیت این است که سردار حاج‌قاسم سليماني که از فرماندهان ارشد و همرزم سرداران و فرماندهان شهید دوران دفاع مقدس بوده است و فرماندهی یکی از حساس‌ترین نیروهای سپاه پاسداران را بر عهده دارد، در سال‌هاي اخير به واسطه‌ اجراي سياست‌هاي نظام در مقابله با تكفيري‌ها و تقویت جبهه مقاومت به چهره‌اي محبوب بين قشرهاي مختلف مردم در داخل کشور و ملت‌های منطقه تبدیل شده است و در حالي که این جبهه راهبردی و مهم دوران حساس خود را سپری می‌کند، بی‌شک طرح مباحثی از قبیل ورود سردار سلیمانی به کارزار انتخاباتی، آن هم از سوی جریان اصلاح‌طلب نمی‌تواند امری عادی باشد. البته که سردار سلیمانی یک فرمانده با نفوذ و مدیری انقلابی است و تاکنون در هر عرصه‌ای که نظام و انقلاب نیاز داشته تا پای جان ایستاده است، اما این‌گونه خبرسازی‌ها و گمانه‌سازي‌هاي سیاسی نشان می‌دهد، برخي‌ها به دنبال تعریف مدح شبیه به ذم و خدشه وارد کردن بر چهره این فرمانده شجاع و خستگی‌ناپذیر هستند.

منبع : هدف از طرح ریاست جمهوری سردار سلیمانی چیست؟! / فتن

موضوعات: بصیرت, سیاسی
[سه شنبه 1395-03-11] [ 10:56:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت