بصیرت سرا
ولا یحمل هذه العَلَم الا اهل البصر و الصبر




اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        




جستجو





رتبه


 
  آخر زمان ...

علائم بسیاری برای ظهور امام عصر (عج) بوقوع پیوسته است  
 

آیت الله العظمی نوری همدانی با تاکید بر عمل به وظایف در زمان غیبت امام عصر (عج)، در خصوص زمان ظهور آن حضرت، اظهار نمود: علائم بسیاری بوقوع پیوسته و علائمی نیز هنوز باقی است.

 

به گزارش خبرگزاری آینده روشن ، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در پاسخ به استفتائی در خصوص نزدیک بودن زمان ظهور حضرت قائم (عج) اظهار داشت: وظیفه ما این است كه وظائف خود را در زمان غیبت امام عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداء بشناسیم و به آن عمل كنیم.

 

وی تصریح کرد: در روایات متعدد فرموده اند كسی كه منتظر ظهور باشد و دارای انتظار واقعی باشد مانند كسی است كه در ركاب امام عصر علیه السلام و در خیمه آن حضرت باشد و وظیفه داریم كه برای تعجیل در فرج دعا كنیم.

 

آیت الله العظمی نوری همدانی در پایان در خصوص علائم ظهور تاکید کرد: علائم بسیاری بوقوع پیوسته و علائمی نیز هنوز باقی است.
 

وظیفه مسلمانان در برابر فتنه های آخرالزمانی استکبار سنگین است
 

آیت الله نوری همدانی درهمایش مهدویت، انتظار و اقتدار مومنان در مشهد، تهاجم های گوناگون غرب علیه جهان اسلام را مهم ترین فتنه آخر الزمان دانست و گفت: مطالعه آیات و روایات، سنگینی وظیفه مسلمین را در برابر تهاجم های استکبار مشخص می كند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رسا، آیت الله حسین نوری همدانی روز پنج شنبه درهشتمین گفتمان مهدویت، انتظار و اقتدار مومنان که با حضور اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به فتنه های آخرالزمان اظهار داشت: درباره فرهنگ مهدویت درس های زیادی وجود دارد كه باید استخراج و با بیانی روز و نو برای جامعه تبیین گردد. در ابتدا باید حضرت مهدی (عج) را به عنوان یک امام به دیگران شناساند.

این استاد دروس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: لازم است درباره آموزه های مهدوی، چون ولادت آن امام، طول عمر، طول غیبت و اصحاب و یاران آن امام، تحقیقات گسترده ای انجام و در اختیار دیگران قرار گیرد.

وی با اشاره به آیات 51 تا 55 سوره مائده خاطر نشان ساخت: مطالعه آیات و روایات، سنگینی وظیفه مسلمین را در برابر تهاجم های استکبار مشخص می سازد.

آیت الله نوری همدانی تهاجم های گوناگون غرب علیه جهان اسلام و امت اسلامی را مهم ترین فتنه آخر الزمان دانست و بیان داشت: وظیفه داریم برای حفظ ایمان و عقیده خود در برابر این فتنه ها موضع گیری کنیم و در همه حال ترفندهای دشمنان را بیان کنیم.

وی ادامه داد: یکی از علل غلبه غرب بر مسلمانان این است که مسلمین برخی از اولیات را که در قرآن و روایات به آن اشاره شده است، به حساب کشفیات دانشمندان غربی گذاشتند.

 
آیا ما در آخرالزمان هستیم ؟
 

ضمن عرض سلام خواهشمند است نظر حضرت آیت الله را در خصوص زمانه ای که ما در آن هستیم بیان بفرمایید.

1-آیا ما در آخرالزمان هستیم.

2-آیانزدیک به آخرالزمان هستیم.

3-آیا فتنه های آخرالزمان آغاز شده است.

لطفادر صورت امکان در اسرع وقت پاسخ بفرمایید.

 

بسمه تعالی

با عرض سلام

بلی ما در آخر الزمان هستیم و باید متوجه فتنه های آخر الزمان باشیم و از خداوند متعال توفیق عمل به وظیفه خود را مسالت نماییم.

حسین نوری همدانی

   

 


موضوعات: بصیرت
[جمعه 1394-09-27] [ 10:38:00 ق.ظ ]



 لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...