صدور با مصادره انقلاب اسلامی ایران ؟

با انقلاب شکوهمند اسلامی ایران فارق از تفکر دو ابر قدرت زمان (بلوک شرق و بلوک غرب) امام خمینی (ره) بنیانگذار تفکری نو به معنای واقعی نه شرقی و نه غربی ، جمهوری اسلامی بود .

چرا که از دیدگاه دو غول استکباری هر انقلابی خلاصه در این دو نوع تفکر 1 - بلوک شرق (کمونیسم)  - بلوک غرب (سوسیالیستم) می شد ، و امام  (ره) با بینش گسترده و اتکال بر  خدای بزرگ نظمی جدید را پایه ریزی نمود و لذا ترس بزرگی که هم از انقلاب اسلامی ایران و هم از صدور آن به دیگر کشور ها خواب خوش را از دل بیمار و پلید استکبار ربود .

هرچند عداوت گسترده و همه جانبه برخی از گمراهان داخلی و دشمنان قسم خورده خارجی ، علیه نظام الهی امام راحل (ره) شروع شد . اما با وفاداری مسئولین دلسوز و بیداری ملت بصیر پس از امام (ره) ، به رهبری فرزانه مقام معظم رهبری (مدظله)  روند رو به رشد تفکر انقلابی اسلامی در اکثر ملت ها ریشه دوانیده و حال شاهد جوانه زدن ها و رویش های اینگونه تفکرات در سایر ممالک هستیم و خواهیم بود .

اینک که جهان با هر حیله و نیرنگ نتوانست علم برافراشته این نظام که با خون شهیدان گلگون کفن ، جانبازان سرافراز و مجاهدین حق بر زمین بیافکند ، در قامت گرگی که پوستین میش بر تن کرده ، وارده عرصه نبرد شده است و این جنگ تمام عیار جزء با هوشیاری خواص و بصیرت عوام به پیروزی ختم نمی شود .

سخن آخر اینکه :

حواسمان باشد نکند به جای صدور انقلابمان ، آن را مصادره نمایند . باور کنیم دشمن در کمین است .

 

منبع : نوشته شده توسط مدیر وبلاگ

موضوعات: سیاسی
[جمعه 1394-11-16] [ 05:17:00 ب.ظ ]