وقتی وسیله ای را از بازار خرید میکنیم برای استفاده از آن به کاتالوگش نگاه میکنیم. همه وسایلی که ساخته دست بشر هستند کاتالوگ دارند . چه طور ممکن است وقتی خدا، انسان را خلق می کرد بدون کاتالوگ و برنامه زندگی خلق کرده باشد کاتالوگ ما قرآن است که متاسفانه بعضی از افرادی که دم از رابطه با آمریکا می زنند و دست دوستی به سمت دشمن دراز می کنند یا می خواهند این دست دوستی را بفشارند اگر کسانی که چنین خیالاتی در ذهن می پرورانند، سیری در قرآن داشته باشند فراموش نمی کنند که برای تمام ابعاد زندگی فرمول داده است.

مگر آیه 120 سوره بقره را فراموش کرده اند ("ولن ترضی عنک الیهود ولاالنصاری حتی تتبع ملتهم” یعنی یهود و نصاری از شما راضی نمیشوند مگر این که بی دین شوید یا از آنان اطاعت و تبعیت کنید) همچنان که رهبر معظم انقلاب در سی و سومین دوره مسابقات بین المللی فرمودند: “امت اسلامی از قرآن دور است زندگی ما با حقایق قرآنی خیلی فاصله دارد ما باید خودمان را به قرآن نزدیک کنیم.” حال اگر نگاه ارزشی هم به این موضوع نداشته باشیم تاریخ دهه های اخیر گواه این موضوع است که قبری که ما برای آن گریه میکنیم مرده ای نیست.

متاسفانه اخیرا شنیده شده یکی از منتخبین مجلس شورای اسلامی در گفته است: “مجلس ایران نباید باب مذاکره با نمایندگان آمریکا را ببندد”

کسانی که اینگونه دم از رابطه با نمایندگان آمریکا سر می دهند و یا خواهند داد! مگر فراموش کرده اند بعد از چراغ سبز آقای هاشمی به هیئت مذاکره کننده آمریکایی در زمان جنگ عراق نماینده آمریکا آقای مک فارلین آمد و بعد از آن، چه اتفاقاتی نامبارکی افتاد!

جای دوری نرویم مگر قرار نبود با مذاکرات برجام گشایش های اقتصادی ایجاد شود چرا آقای نهاوندیان گفت: “برجام قرار نیست به تنهایی برای ما رشد اقتصادی به همراه بیاورد”

باید اندکی واقع بین باشیم و تصمیم گیری کنیم با این صحبت ها بوی مجلس ششم و جام زهر به مشام می رسد به قول شاعر؛ “زبان آتشینم هست لیکن در نمی گیرد ترجمان” لبخند دشمن آیا نفوذ در مجلس آینده است که بعضی ها دم از رابطه میزنند
فاعتبروا یا اولی الابصار . . .

منبع : اگر قرآن را نمی پسندید به تاریخ رجوع کنید!/باز آزموده را آزمودن خطاست / فتن

موضوعات: بصیرت, سیاسی
[چهارشنبه 1395-02-29] [ 06:37:00 ب.ظ ]