Image result for ‫روستا‬‎

خونه ایی داریم و با خانواده مان با خوبی و خوشی زندگی میکنیم .

درسته خونه بزرگ و الحمدلله خوبی داریم آخه تازه سازه ، اما چند تن اعضای خانواده بیکارن و به همین دلیل فشار به وضع اقتصادی ما آورده .

پدر خونه همیشه میگه ان شاء الله وضعمون خوب میشه و مشکلاتمون برطرف میشه . به برادر های بزرگ خونمون میگه دست برادر و خواهر های کوچیک تون رو بگیرید منتظر در و همسایه نباشید . منم چون بهش اعتقاد دارم حرفشا باور دارم . متاسفانه چند تا از برادرا میگن باید همسایه ها کمک کنن و اعتماد به نفس و خود باوری ندارن …

تو روستای ما یکی از قلدر ها که به زور تهدید و ثروت و … خودشو خان ده میدونه از وقتی که ما خونه خودمونو با سلیقه خودمون و با مشارکت همه اعضا خانواده ساختیم ، زورش میاد به ما میگه هرچی من بگم و بخوام همونه . بابای ما که آدم مومنیه میگه آخه ما مسلمونیم تو که دین نداری چرا به امورات خانوادگی ما دخالت می کنی تو خونت اونور روستاس خلاصه هرچی جنایته نسبت به ما انجام میده . اراذل اوباش میفرسته در خونه 8 روز دعوا که خونه مال ماست همه ده به جز چند تا خونه کمکش کردن ولی برادرامون مثل شیر نزاشتن کاری بکنن . بعدش چند تا از برادر و خواهرامو بیرون خونه کشت . دم از حقوق آدما واهالی ده میزنه اما پول میدیم جنس نمیده پول رو هم می خوره نمی زاره کسی هم با هامون کاسبی کنه پدر عزیزمون میگه بابا این دشمنمونه اماه بعضی از … .

نوشته شده توسط : محبوبه رحیمی

 

 

موضوعات: بصیرت
[جمعه 1396-10-22] [ 10:36:00 ق.ظ ]